Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Nivel A1, Clase 6: 13.11.2012



En la quinta clase hemos visto:

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: σελ.48-51:
Διάλογος Α27 σελ.49 «Συγγνώμη, δεν καταλαβαίνω…»
(Cuidado con la palabra συγγνώμη, se escribe con dos γ y no con uno como dice el libro.)
Άσκηση 1, σελ. 49

Nuevos Verbos (Tipo A)

ξέρω= saber/ conocer
καταλαβαίνω= entender
θέλω= querer
ψάχνω= buscar βρίσκω= encontrar
βλέπω= ver


ΡΗΜΑΤΑ Β1: μιλάω-μιλώ (hablar) σελ. 49


μιλάω, μιλώ
μιλάς
μιλάει, μιλά
μιλάμε
μιλάτε
μιλάνε, μιλούν



1.      Οtros verbos de la misma categoria:
αγαπάω-αγαπώ (querer, amar), ρωτάω-ώ (preguntar)
2.      Διάλογος Α28, σελ. 50

ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΕΣ (Nacionalidades e idiomas), σελ. 50

Είμαι Ισπανός/ Ισπανίδα και μιλάω ισπανικά.
Είμαι Έλληνας/ Ελληνίδα και μιλάω ελληνικά.
Είμαι Καταλανός/ Καταλανή και μιλάω καταλανικά.
Είμαι Γάλλος/ Γαλλίδα και μιλάω γαλλικά.
Είμαι Ιταλός/ Ιταλίδα και μιλάω ιταλικά.
Είμαι Πορτογάλος/ Πορτογαλίδα και μιλάω πορτογαλικά.
Είμαι Βραζιλιάνος/ Βραζιλιάνα ….. (αυτό για τον Μανωλάκη!)
Είμαι Βενεζουελάνος/ Βενεζουελάνα… (Αυτό για την Βάλερυ)
Είμαι Γουατεμαλανός/ Γουεταμαλανή…. (Αυτό για την Αστριδίτσα, por fin! ;-) )
κλπ.

è ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Las nacionalidades se esciben con mayúscula (la primera letra)





σελ. 51: Πόσο καλά μιλάς  μια γλώσσα;
πολύ καλά= muy bien
αρκετά καλά= bastante bien
καλά= bien
λίγο= poco
όχι και τόσο καλά= no muy bien
Δε μιλάω καθόλου…= No hablo nada...


Ø  Τι γλώσσες μιλάς; (¿Qué idiomas hablas?)
Μιλάω ισπανικά και καταλανικά πολύ καλά, αγγλικά αρκετά καλά και λίγο ελληνικά.
άσκηση 3, σελ. 51



ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ:
1.      σελίδα 53, άσκηση 9
2.      σελίδα 53, άσκηση 1.0
3.      σελ. 58, άσκηση 2.2
4.      σελ.58, άσκηση 2.3 (en una hoja)


Καλό διάβασμα, παιδιά! J
Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου