Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Curso de introducción: Clase 9: 17.07.2012



Διάλογος Α27 σελ.37 «Συγγνώμη, δεν καταλαβαίνω…»
(Cuidado con la palabra συγγνώμη, se escribe con dos γ y no con uno como dice el libro.)
Άσκηση 1, σελ. 37

Nuevos Verbos (Tipo A)

ξέρω= saber/ conocer
καταλαβαίνω= entender
θέλω= querer
ψάχνω= buscar
βλέπω= ver


·         ΡΗΜΑΤΑ Β1: μιλάω-μιλώ (hablar) σελ. 37


μιλάω, μιλώ
μιλάς
μιλάει, μιλά
μιλάμε
μιλάτε
μιλάνε, μιλούν


·         Οtros verbos de la misma categoria:
αγαπάω-αγαπώ (querer, amar), ρωτάω-ώ (preguntar)
·         Διάλογος Α28, σελ. 33

·         ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΕΣ (Nacionalidades e idiomas)
σελ. 33
Είμαι Ισπανός/ Ισπανίδα και μιλάω ισπανικά.
Είμαι Έλληνας/ Ελληνίδα και μιλάω ελληνικά.
Είμαι Καταλανός/ Καταλανή και μιλάω καταλανικά.
Είμαι Γάλλος/ Γαλλίδα και μιλάω γαλλικά.
Είμαι Ιταλός/ Ιταλίδα και μιλάω ιταλικά.
κλπ.

è ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Las nacionalidades se esciben con mayúscula (la primera letra)


σελ. 34: Πόσο καλά μιλάς  μια γλώσσα;
πολύ καλά= muy bien
αρκετά καλά= bastante bien
καλά= bien
λίγο= poco
όχι και τόσο καλά= no muy bien
Δε μιλάω καθόλου…= No hablo nada...


Ø  Τι γλώσσες μιλάς; (¿Qué idiomas hablas?)
Μιλάω ισπανικά και καταλανικά πολύ καλά, αγγλικά αρκετά καλά και λίγο ελληνικά.
άσκηση 3, σελ. 34

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου