Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Μάθημα 10: 14.12.2011



En la décima clase hemos visto:


·        ΕΝΟΤΗΤΑ 4: σελ.48-51:
Διάλογος Α27 σελ.49 «Συγγνώμη, δεν καταλαβαίνω…»
(Cuidado con la palabra συγγνώμη, se escribe con dos γ y no con uno como dice el libro.)
Άσκηση 1, σελ. 49

Nuevos Verbos (Tipo A)

ξέρω= saber/ conocer
καταλαβαίνω= entender
θέλω= querer
ψάχνω= buscar
βλέπω= ver


·         ΡΗΜΑΤΑ Β1: μιλάω-μιλώ (hablar) σελ. 49


μιλάω, μιλώ
μιλάς
μιλάει, μιλά
μιλάμε
μιλάτε
μιλάνε, μιλούν


·         Οtros verbos de la misma categoria:
αγαπάω-αγαπώ (querer, amar), ρωτάω-ώ (preguntar)
·         Διάλογος Α28, σελ. 50

·         ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΕΣ (Nacionalidades e idiomas)
σελ. 50
Είμαι Ισπανός/ Ισπανίδα και μιλάω ισπανικά.
Είμαι Έλληνας/ Ελληνίδα και μιλάω ελληνικά.
Είμαι Καταλανός/ Καταλανή και μιλάω καταλανικά.
Είμαι Γάλλος/ Γαλλίδα και μιλάω γαλλικά.
Είμαι Ιταλός/ Ιταλίδα και μιλάω ιταλικά.
Είμαι Πορτογάλος/ Πορτογαλίδα και μιλάω πορτογαλικά.
Είμαι Βραζιλιάνα (αυτό είναι για την Κάρλα! ;))
κλπ.

è ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Las nacionalidades se esciben con mayúscula (la primera letra)


σελ. 51: Πόσο καλά μιλάς  μια γλώσσα;
πολύ καλά= muy bien
αρκετά καλά= bastante bien
καλά= bien
λίγο= poco
όχι και τόσο καλά= no muy bien
Δε μιλάω καθόλου…= No hablo nada...


Ø  Τι γλώσσες μιλάς; (¿Qué idiomas hablas?)
Μιλάω ισπανικά και καταλανικά πολύ καλά, αγγλικά αρκετά καλά και λίγο ελληνικά.
άσκηση 3, σελ. 51

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
1.      Άσκηση 2, σελ. 50
2.      Άσκηση 6 σελ.52
3.      Άσκηση 7, σελ. 52
4.      Άσκηση 9, σελ.53
5.      Άσκηση 1.0, σελ. 53



Καλό διάβασμα σε όλους!
Τα λέμε το Σάββατο!

Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου